.
.
  • .
    Stay
.
TOM
I alt: 0,00 Kr.
.

Købsvilkår

Købsvilkår

Oprettet den 16-08-2006 – opdateret  01-11-2017
Alle handler foretaget via denne hjemmeside foregår mellem dig, som kunde, og:

Salg, forsendelse og retur

Smart Technologies ApS
Løkkevej 22 5500 Middelfart
Danmark

Officiel firma adresse

Trangravsvej 8, 1436 København K, Danmark
CVR-nr.: 38358103
Tlf: +45 36 96 48 80 (10.00 - 16.00) 
Fax: +45 70 14 15 53
 Lukket lørdag og søndag. 
Uden for telefontid, er du altid velkommen til at benytte
vores kontaktformular – klik her.
 

Priser:

Alle priser er angivet i Danske kroner (DKK) og incl. 25% moms.

Orderbekræftelse:

Alle ordrer bekræftes automatisk (pr e-mail)
Du vil ligeledes modtage besked pr e-mail, hvis der skulle være problemer med leveringen af ordre.
Du kan altid følge din ordre-status, ved at følge det link, der er angivet i din ordrebekræftelse, eller ved at gå ind på din medlemskonto.ivet i Danske kroner (DKK) og incl. 25% moms.

Betaling med kort:

Der kan betales med: Dankort Visa/Dankort - eDankort - MasterCard - Maestro - Visa - Visa Electron - JCB - Paypal

Betaling pr. efterkrav er ikke muligt pga. for store omkostninger for begge parter.
Ved dankort trækker beløb først når ordre afsendes.

Der tages ikke betalingsgebyr ved betaling på www.homealarm.dk

Vi trækker først pengene når varen afsendes fra vores lager.

Fragt:

Alle vores pakker leveres med GLS. Det er gratis fragt på alle forsendelser.
Der pålægges således ikke ekstra gebyr ved at handle med kreditkort.

GLS - Privat uden omdeling
(GLS leverer til pakkeshop)
Breve og Pakker (Gratis fragt på alle forsendelser)

E-mærket:

homealarm.dk er en e-mærket netbutik. Når du handler på e-mærkede netbutikker har du altid adgang til e-mærkets forbruger hotline.

Oplysningspligt overfor børn og unge (personer u/18 år):

Du skal være fyldt 18 år for at handle på homealarm.dk – er du under 18 år skal du have samtykke fra dine forældre. En aftale kan altid let annulleres af en forælder, hvis det skulle vise sig at den er blevet indgået af et barn eller ung under 18 år.

Forsendelse:

Alle vare købt i online butikken sendes med GLS uden ekstraomkostninger. Ordre sættes i gang med det samme betaling er registreret, dog kan der opstå forsinkelser pga. udsolgte varer o.l. Kunden orienteres altid via e-mail.

Registreres betalingen inden kl. 16 sendes varen samme dag, hvis den er på lager. Efter kl. 16 sendes varen dagen efter. Er varen ikke på lager er leveringstiden 7-30 dage.

Alle priser vist i butik homealarm.dk indeholder moms, og samtlige leveringsomkostninger er indeholdt i den samlede betaling.

Udvidet garanti fra 01 januar 2015:

Fra 01 januar 2015 tilbyder HomeAlarm en udvidet garanti, som stiller dig langt bedre end den lovpligtige reklamationsret. Derfor får du 36 måneders garanti, når du køber et alarmsystem eller ip-kamera hos HomeAlarm. Tidligere solgte alarmsystemer er solgt efter købeloven, og er ikke dækket af denne nye 36 måneders garanti.

FORTRYDELSESRET:

DU HAR ALTID 14 DAGES FORTRYDELSESRET NÅR DU HANDLER PÅ WWW.HOMEALARM.DK ELLER VIA VORES FORHANDLERE. FORTRYDELSESRETTEN LØBER FRA DEN DAG HVOR DU HAR MODTAGET DIN VARE.

HOS HOMEALARM SÅVEL SOM VORES FORHANDLERE ER VI KUN INTERESSERET I 100% TILFREDSE KUNDER, DERFOR TILBYDER VI VORES KUNDER AT TESTE VORES ALARMSYSTEMER I OP TIL 14 DAGE. SKULLE ALARMEN IMOD FORVENTNING VISE SIG IKKE AT LEVE OP TIL DINE FORVENTNINGER KAN DU RETURNERER DEN OG MODTAGE DET FULDE BELØB RETUR.

FORTRYDELSESRETTEN KAN KUN UDNYTTES HVIS VAREN TILBAGELEVERES I VÆSENTLIGT SAMME STAND OG MÆNGDE I ORIGINAL EMBALLAGE. VI ER FLEKSIBLE PÅ DETTE PUNKT DA DER ALTID VIL VÆRE EN VIS GRAD AF SLIDTAGE PÅ PRODUKTERNE EFTER DE HAR VÆRET MONTERET. SÅ LÆNGE SLIDTAGEN ER PÅFØRT IGENNEM ALMINDELIG BRUG, RETURNERER VI DET FULDE KØBSBELØB.

ØNSKER DU AT BYTTE EN VARE TIL ET ANDET PRODUKT ELLER MODEL, SKAL DU SELV AFHOLDE DE UDGIFTER, DER ER FORBUNDET HERMED. DETTE INKLUDERER ALTID FRAGT OMKOSTNINGER VED RETUR FORSENDELSEN, SAMT FRAGTEN NÅR VI SENDER DIG DEN NYE VARE.
NÅR FORTRYDELSESRETTEN UDNYTTES SKAL DU SELV BETALE PORTOEN FOR AT SENDE VAREN RETUR.

DU BØR PRINTE OG VEDLÆGGE EN RMA-FORMULAR INDEN DU RETURNERER EN VARE. RMA-FORMUALEREN FÅS VED AT KONTAKTE: SALG@HOMEALARM.DK.

VAREN KAN SENDES TIL:

HomeAlarm Distribution
Løkkevej 22
5500 Middelfart
DANMARK

DU KAN OGSÅ FORTRYDE VED AT NÆGTE AT MODTAGE VAREN PÅ POSTHUSET, ELLER AFLEVERE DEN PERSONLIGT PÅ OVENSTÅENDE ADRESSE (MOD FORUDGÅENDE AFTALE)

NÅR DU FORTRYDER DIT KØB TILBAGEBETALES KØBESUMMEN NATURLIGVIS TIL DIG. DETTE GØRES VED EN OVERFØRSEL TIL DIN BANK KONTO, NÅR VI HAR FÅET VAREN RETUR OG KONTROLLERET AT DEN LEVER OP TIL REGLERNE FOR FORTRYDELSEN. DET ER DERFOR VIGTIGT AT VI FÅR OPLYST DIT REGISTRERINGSNUMMER OG KONTONUMMER.

BEMÆRK – VI MODTAGER IKKE PAKKER SENDT PR. EFTERKRAV.

KORTHOLDER HAR 14 DAGE TIL AT MEDDELE DIG AT HAN FORTRYDER KØBET OG DEREFTER YDERLIGERE 14 DAGE TIL AT RETURNERE VAREN.

Reklamationsret:

Når du handler på www.homealarm.dk eller vore forhandlere har du selvfølgelig 24 måneders reklamationsret. Dette betyder, at du enten kan få varen repareret, ombyttet, pengene tilbage eller afslag i prisen, afhængig af den konkrete situation. Dette betinger selvfølgelig at reklamationen er berettiget, og at manglen ikke er opstået som følge af en fejlagtig brug af produktet eller anden skadeforvoldende adfærd.

Der skal reklameres inden rimelig tid efter at du har opdaget manglen ved varen. Hvis der reklameres inden for to måneder efter at manglen er opdaget, vil reklamationen altid være rettidig.

Brug gerne vores RMA-formular. Det er ikke et krav, men det letter vores sagsbehandling, og minimerer ekspeditionstiden for reklamationen. Formularen kan fås ved at kontakte: salg@homealarm.dk.

Vi refunderer rimelige fragtomkostninger, som du måtte have i forbindelse med returnering af varen, når reklamationen er berettiget. Du kan også modtage et returfragtbrev til dækning af omkostningerne ved returnering, hvis du skriver til os på salg@homealarm.dk

Når du ønsker at reklamere over et produkt, skal det indsendes til os på vores adresse.

HomeAlarm
Løkkevej 22
5500 Middelfart
Danmark

Når du returnerer varen, bedes du angive følgende:
• Navn og adresse
• Ordre nummer
• Beskrivelse af fejlen

Bemærk – vi modtager ikke pakker sendt pr. efterkrav eller andet.
Husk altid at sende varen tilbage i forsvarlig emballage, og få en kvittering for afsendelse, således at vi kan tilbagebetale dig dine omkostninger.

Har du sendt en vare ind til fortrydelse eller reklamation vil du altid få tilsendt en mail når vi har modtaget varen. I mailen får du oplysninger om den videre proces i forbindelse med behandlingen af din fortrydelse/reklamation.

Hvis du vil klage over dit køb, skal du rette henvendelse til (Jens Henne Hansen jhh@homealarm.dk). Hvis det ikke lykkes os at finde en løsning, kan du indgive en klage til ( Konkurrence- og Forbrugerstyrelsens Center for Klageløsning, Carl Jacobsens Vej 35, 2500 Valby, via www.forbrug.dk.) Du kan også anvende EU-kommissionens online klageportal, hvilket dog hovedsageligt vil være relevant, hvis du er forbruger med bopæl uden for Danmark. Du finder klageportalen her: http://ec.europa.eu/consumers/odr/.

.